Jumaat, 8 Ogos 2014

kejadian d klinik selepas kejadian lalu..

sudah masuk 1 mggu selepas kejadian dhari pertama raya .alhamdulillah si comel ku afza mmg semakin aktiv..pada isnin lalu afza d bwa ke klinik pergigian bdr bru serting  tuk cabut jahitan dalam mulutnya..Ramai juga orang d klinik gigi ne.ingatkan bulan2 raya ne x lah ramai..jenuh gaklah menunggu..sampai si afza bosan..hahaha...pastu bila tiba giliran aku pun msuk brsma afza...masa tue di check oleh seorg doktor perempuan ..hehe lupa lak nk tngk namanya sape.Apa yang paling kelakar bg aku adalah msa dia check2 tue dia ingat si afza dtg tuk check gigi.pada hal siafza sebtg gigi pun belum tumbuh lg.hahah..lepas DR.Tue  dah terangkan pasal beberape penjagaan mulut n gigi..doktor pun kata 'ok sudah'.Pastu aku pun ckp,sy dtg ne nk suruh cabutkan jahit dalam mulut anak sy ne.!.pada hal dah ada surat dr hospital aku sertakn boleh x perasan..lepas pembntunya kata ada surat tue,perlahan DR.TUE(x tau pe namanya).ada berkata dgn pembantunya "wat malu saya je" ..aku plak hanya dngar n mendiamkn diri sebentar.sambil dlm hati tertawa..hehehe..semasa nk tngk mulut n cabut jahitan  si afza paham2 jelah memang dia menangis mengamuk x kasi org pegang.tp ttp teruskn beberape minit je selesai juga..selepas sudah mmg merajuk menangis2 sampai ada seorg abg yg tengah menunggu giliran mengagah2kan si afza..terus diam  je dia..pastu kami pun blik ke rumah..sampai rumah plak sibuk2kn diri siapkan hidangan tuk kwn2 bertandang berhari raya..

Tiada ulasan: