Rabu, 26 November 2014

Kenapa ikan laut air dalam yea?

Tahukah anda betapa pentingnya  minyak ikan yang kita ambil dalam kehidupan harian kita. Walau sekurang-kurangnya saiz kad permainan sebanyak dua kali seminggu kerana  minyak ikan  hasil dari ikan laut air dalam mengandungi paras asid lemak omega-3 dalam mengawal mengurangkan risiko penyakit jantung sebanyak 44%.
Nak cerita sikit pasal sejarah ..hehe..iaitu pasal penemuan rahsia tahap kesihatan yang berbeza bagi penduduk eskimo yang hidup dalam persekitaran yang berbeza juga. Iaitu telah ditemui oleh seorang saintis Amerika,pemenang Nobel Price pada tahun 1970.
Hasil penemuannya adalah dari orang eskimo yang hidup di greenland,Demark yang bekerja sebagai nelayan tidak menghidapi masalah sakit jantung,lelah,tekanan darah tinggi, dan kencing manir.manakala kaum eskimo yang menetap di Amerika Utara,bekerja sebagai pemburu dan makanan utama mereka adalah daging yang banyak mengandungi kolestrol ,menghidapi banyak masalah kesihatan terutama jantung.Penyelidikan lanjut mengenai ikan air laut sejuk menunjukkan

:ikan dari air laut mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi iaitu EPA DAN HDA yang boleh merendahkan lemak dalam darah,menurunkan pengumpulan platlet darah dan melambatkan pembentukan thrombus,merawat penyakit lelah dan alahan kulit dengan berkesan.

Selain itu minyak ikan dari  membantu melincirkan saluran darah dan berkemampuan untuk mencairkan darah untuk pengaliran darah yang lancar serta melambatkan kepekatan darah. Cuma tidak digalakkan pengambilan minyak ikan pada mereka yang melakukan pembedahan dan wanita hamil yang hampir bersalin.
Jadi apa tunggu lagi jom sama -sama kita amalkan pengambilan minyak ikan dalam kehidupan kita..sekarang tidak perlu bersusah payah semua telah tersedia didalam setiap kapsul omega guard shaklee..amat sesuai  pada kanak-kanak,orang dewasa serta warga mas.

Untuk keterangan dan pesanan boleh melalui:~
#Sms/Wsapp/wechat/
   telegaram»0196701845
#facebook »norenaliza ed
#page fb »afzacutes supplement
#email»puterieliz@gmail.com

*produk in tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat,mengubati atau mencegah sebarang penyakit

Tiada ulasan: