Khamis, 14 Januari 2016

PENGEDAR SHAKLEE KAWASAN BANDAR SERI JEMPOL,JEMPOL


Assalamualaikum  semua...

Saya  merupakan Pengedar Sah Shaklee di area jempol antaranya bandar seri jempol,batu kikir dan tesco bahau.selain itu antara kawasan berdekatan juga felda jelai gemas dan jelebu.. Jika anda  berada di sekitar kawasan ini, anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee secara C.O.D (Cash On Delivery). Barang akan dihantar terus kepada anda tanpa memerlukan kos pengeposan. Anda boleh menghubungi Aliza secara call, mesej, telegram, whatsapp, wechat dan juga melalui facebook.
NOR ALIZA BINTI ABU BAKAR (SID:)

 CALL/SMS/ WHATSPP: 019-6701845(aliza)

FB: Norenaliz ED
PAGE FB: afzacutes supplement
Follow ig: afzaeliza__supplement

 Jika anda berada di kawasan lain, anda tidak perlu risau kerana saya juga menjalanan khidmat pos. Setelah anda membayar harga produk dan duit pengeposan mengikut persetujuan, barang anda akan dipos. Anda hanya perlu menunggu di pintu rumah sahaja untuk menerima barang anda. Kebiasaan nya barang akan diterima oleh pelanggan dalam masa 1-2 hari bekerja.


KENAPA PERLU MEMILIH UNTUK MEMBELI DENGAN SAYA?


kerana setiap belian yang dibuat melalui saya akan diberikan khidmat penerangan cara-cara pengambilan vitamin yang betul untuk anda rasai sendiri kesan yang terbaik.  Selain itu saya tidak akan mengenakan sebarang caj tambahan untuk khidmat konsultasi selepas belian dibuat.  Anda boleh menghubungi saya pada bila-bila masa sahaja dan saya akan cuba membantu menjawab segala kemusykilan anda dengan kadar segera.
Usah buang masa lagi hubungi saya segera untuk dapatkan produk beserta khidmat yang cekap dan pantas….

Tiada ulasan: